Gyakori kérdések

Kérem, tájékozódjon gyakran ismételt kérdésinkből! Biztosan talál választ az Ön kérdésére is.

Fenntartással - Számlázással kapcsolatos kérdések

» Több évre is megújíthatom a honlapom?

Igen, kérem ajánlatért keresse ügyfélszolgálatunkat a kapcsolat menüpontban.

» Nem használom ki az összes funkciót, kérhetek egyedi ajánlatot?

Igen, javasoljuk ilyenkor az egyedi ajánlatkérést, így spórolhat honlapja éves díján. Ajánlatkérésért kérem vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, itt.

» Hogyan fizetek a honlapomért?

Amikor a honlapkészítő felületen a Megrendelem gombon kattintva megrendeli a szolgáltatástba a rendszerünk generál egy ProForma számlát, amit emailben küld el Önnek. Ez alapján tudja a díjat átutalni vagy rózsaszín postai csekken befizetni. Kérjük a díjbekérő azonosítóját feltüntetni a megjegyzés rovatban. A jóváírást követően kerül postára az eredeti számla.

» Hogyan és mikor kapom meg az eredeti számlát?

A befizetést követően maximum 5 munkanapon belül postára adjuk az eredeti számlát, a honlapkészítő felületen a PROFIL-ban megadott számlázási és postázási adatoknak megfelelően.

» Mi történik amikor lejár a honlap éves előfizetése?

A lejárat előtt 1 hónappal emailben értesítjük Önt a fordulónap közeledtéről, és a hosszabbítás díjáról. Az emailben található linket követve tudja a webes felületünkön megújítani a honlapját. A hosszabbítás díjának teljesítése után a honlapot további 1éves időszakra megújítjuk.